2011-12-30 @ 20:26:55

Cosmonova+Naturhistoriska riksmuseet

Idag blev det ut flyckt och ingen ridning. Vi åkte till Naturhistoriska och kollade på flying monsters i 3D på cosmonova och sen gick vi på museet och sen kollade vi på deep sea på cosmonova igen. Och det var faktist riktigt interesant. Jag är oxå otroligt fascinerad av dinosaurier så flying monsters var höjdpunkten på dagen. Jag tycker faktiskt att museer är underskattade. Det är faktiskt riktigt intressant och jag gillar det, alla slag av museer.
Men cosmonova är verkligen en upplevelse både i 3D och vanligt.

Och nu kom jag på att det skulle ha varit en hiss och diss från Julia igår men så tänkte jag att istället för att jag ska hissa och dissa igen kör vi på att min lilla syster Anna ska få göra det bara för att få in en annan in syn på livet, ur ett mindre perspektiv.

Anna hissar: Att det fins museum.Jag hissar det för att det är kul och det är väldigt lärorikt och det är bra att lära sej!:)

Anna dissar: att man moste döda djur!jag dissar det för jag älskar och då menar jag älskar djur! Hej då!

Och avslutning på kvällen blev tacos med hela familjen och nu e man så mätt så att man dör!

Kram! Jossan

Kommentarer:
Postat av: Linda

Sv: Men tack vad snäll du är :D! Uppskattar verkligen ska du veta! Det fanns ingen bild på föräldrarna?



Det jag nog inte riktigt har kommit underfund med är alla förkortningarna MFf o.s.v, jag är dålig på att läsa av en stamtavla.



Fifas syster Fina känner jag till sedan förut :) De kom till Sverige tillsammans på samma gård. Har haft kontakt med Malin (den länk du skickade)

2011-12-31 @ 16:52:24
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv: Åh vad fina hästar! Speciellt Atli, vilken mysis! Vad har du för mål :)?

2011-12-31 @ 16:53:39
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0