2011-12-07 @ 07:59:45

Jag ser det snöar...

Jag tycker att det är helt underbart med snön! Det blir så mycket ljusare och det blir lättare att gå upp på morgonen! Jag känner mig bara så otroligt Glad! MEN det måste komma mer snö, och det är nu! Jag vill att det ska komma en halvmeter pudersnö så vi kan galoppera på åkrarna! det ger ju en sån otrolig styrka och det är roligt oxå! I dom andra in läggen så har det varit lite si och så med hur jag tyckt att ridturerna varit, men jag vill bara säga att Atli har skött sig såå bra det är bara det att jag inte kan få sadeln att ligga still när han på senaste tiden blivit så rund! Och för att jag har haft schabrak under och det funkar helt enkelt inte på min häst med den sadeln. Jo men Atli har varit jätte duktig och vi kan till och med tölta Fem hela steg i tölt nu! Jajjemen! Det går fram åt! Hm.. Mycket ! men jag är glad idag, så det får bli många!!!! Kram!! Jossan

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0