2011-12-20 @ 22:27:42

Jullov!!!

Hej!
Ja nu är det jullov!!!
Eller för mig iaf, Jossan får det imorron :p
Ja jag har inte ridit idag för jag hade skolavslutning till typ 7 men det var kul att va lite med våran helgalna klass utanför skolan också... vi hade snöbollskrig :D Men ärligt talat kommer jag sakna dom lite under lovet... eller så är det bara så det känns nu, kommer säkert inte tänka på det sen... :p
Imorron tror jag att jag och Jossan ska rida och sen måste jag komma på hur jag tar mig till stallet på torsdag men det löser sig ;)
Det var nog allt för nu, ha ett bra lov allihopa och ni som inte får så mkt lov får ha det bra ändå ;)
Jo och snart kommer filmen på när jag rider barbacka och Jossan longerar! Den måste ses ;)
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0