2011-11-21 @ 21:10:32

Måste ju skriva något...

... så jag tänkte att jag skriver lite och lägger ut lite bilder från gummikursen. Eftersom Jossan varit så duktig och laddat upp bilder nu :)
Ja, jag såg inte Jossan rida men hon skulle i alla fall försöka få Atli att reagera lite bättre och snabbare på hjälperna och tölta lite mer i form.
För mig var det första gången jag red för "Gummi" så första lektionen (båda red två 25 minuters lektioner) kollade han bara medans jag red och jag fick testa lite olika grejer för att få henne att trava bättre. Andra lektionen blev av någon anledning väldigt mkt längre än tänkt (den blev typ 50 min) så Stelpa var helt slut efteråt. På den lektionen jobbade vi med ungefär samma sak. Stelpa verkade i alla fall tycka det var kul och jag tyckte det var bra :)
Sen blev det lite bråttom hem men allt gick bra. Lägger bara upp några bilder för det är så många så Jossan tänkte fixa ett bildspel men det kommer senare. Här kommer i alla fall några bilder ;)
Jag rider Stelpa:
Jossan och Atli:
Boxen var lite stor för Stelpa och bara för att jag älskar bilden på Atli och Jossan :P
Det var nog allt!
Kram Julia!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0