2011-11-15 @ 21:11:21

Nu är det November!!!

Hej!
Ja nu är det November på riktigt... det är kallt, mörk, fuktigt och man är sjuk trött efter 5. Hoppas det kommer snö snart så det finns en anledning till att det ska va så kallt och så att det ser lite ljusare ut...
Jag och Jossan gick iaf ut i mörkret och hämtade hästarna. Jag älskar att de alltid står vid grinden nu för tiden :)
Vi red våran fd "långrunda" nu mera kallad "skritt runda på 1 h där man kan jobba på vägen", har annars namnet "Eda rundan"...
För mig gick det inte så bra i början Stelpa var ganska hård i munnen men efter ett tag och lite övertalning böev hon mjukare. Jossan tror jag att det också gick bra för men Atli var tydligen springig när hon skulle tölta i form, hon verkade iaf nöjd på slutet.
Sen vill jag bara tal om för alla att 2 islandshästar väger mer än 10 kg hö... så det så! :P
Jag tror Jossan sitter och laddar upp bilder från kursen nu så vi kan fixa ett ordentligt inlägg om det snart ;)
Det var nog allt... om inte Jossan skriver något...
Kram Julia!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0