2012-04-06 @ 11:51:06

En del bilder :P

Hej!
Ha suttit och lekt med lite bilder. Är ganska roligt ändå men bara för att jag inte har något annat att göra. Har gått och blivit sjuk, ont i halsen och snorig, inte kul. Vill åka ut till stallet och rida idag också men jag vet inte om jag orkar det, eller ja om jag kommet orka något efter det...
Här är i alla fall vad jag har suttit och trixat med:P





Inte jätte proffsigt men vad tycks?
Några av bilderna jag använt tror jag är ovisade trots att de är tagna för ett tag sen, här kommer några av dom i alla fall.
Atli när han precis kommit till gården och leker hingst i hagen :P




Och så Stelpa från igår :)


Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Paulina

Jo... Saga kan vara riktigt fuxtjurig plus att hon är sto. Haha ;)

2012-04-06 @ 20:02:19
URL: http://fotopaulina.blogg.se/
Postat av: Paulina

justdet, använder även Horsol som du. Håller med dig om att det fungerar utmärkt :)

2012-04-06 @ 20:03:34
URL: http://fotopaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0