2012-04-12 @ 09:27:04

:(

Hej på er!
Hade jätte ont i halsen idag och kände att det inte var så kul att åka till skolan och prata en massa så att det blev värre så jag stannade hemma. Hade ont i halsen igår också egentligen och då blev det bara värre under dagen så jag ska va tyst idag ;)

Gjorde klart mitt tal igår också!! YES!! :D Gud så skönt det är alltså! Nu ska jag bara göra en keynote presentation :) Det är så skönt att ha det gjort. Ska plugga lite under dagen men ska även vara duktig och göra måånga tidsinstälda inlägg!

Ligger just nu och kollar på disney channel :P Va gör man inte när man har tråkigt? Haha!
Närmare bestämt kollar jag på Waverly place.


Kram! Jossan

Kommentarer:
Postat av: Stina

Sv Julia: Ja hon ska på avelsbedömning på måndag, eller det är träning inför. Så hon blir borta i åtta veckor :( Men det kommer nog att bli bra även om det känns jätte jobbigt just nu... Grimskaftet var verkligen supersnyggt!

2012-04-12 @ 09:49:05
URL: http://stinabackerholm.blogg.se/
Postat av: Stina

Sv Jossan: Ja jag hoppas det! Och just nu går det ändå bara att rida på banan, vill inte rida på vägen när hon är som hon är.. (Kan sticka) Lagom tills hon kommer hem kan man rida i skogen så det blir bra. Och hon behöver mer träning. Haha, jag har inte ridit för Gummi men Stella ska ju dit så ;) Kan kolla upp vad han heter när jag kommer hem (sitter i bilen), han kan jag verkligen rekommendera och jag tror han är från södra Sverige någonstans? ;) Jag bor i Örnsköldsvik, mellan Sundsvall och Umeå :)

2012-04-12 @ 09:55:19
URL: http://stinabackerholm.blogg.se/
Postat av: Moa

Krya på dig! :)



SV 1; Ja, det är jätteroligt att fler och fler har hittat till min lilla blogg ;) Vadkul att du gillar den! :D Älskar eran header, så proffsig men ändå enkel, SKITSNYGG! :D



SV 2; Åhh, tack snälla du :') Vi har liksom lärt oss ihop vilket gör allt mycket roligare, vi köpte honom som åttaåring och då var han inte riden så värst mycket, så det var som att börja om på nytt ;) Ja, vi ska faktiskt tävla på söndag :D



Hur länge har du haft Atli? Vill också påpeka att han är skitsnygg! Så fin form och fina steg! :D



Ha det så bra! :)

2012-04-12 @ 12:04:48
URL: http://lovenattur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0