2012-04-03 @ 20:35:23

Försökte rida...

Hallå igen! ;)

Ja det blev en sen ridtur för mig. Var inte riktigt meningen men så blev det.
Det var bit vis halt på vägen så där gick det knappt att ens skritta men jag tränade lite galoppfattningar där det gick. Försökte även trava men det gick bara i börjar sen blev han "galopptokig". Han bara galopperade oavsätt om jag travade i skrittfart eller högre tempo.... Men det löste jag genom att driva på honom utav bara den och sen driva lite till. Efter det så travar han fint. Det är bara fjanterier det där..
Höger galoppen var också väldigt svår idag. Men det tränade vi på och det gick bättre i slutet.

Har anmält mig till Nattfaris vårkval nu. :) Har inga planer på att kvala någonstans utan bara att få lite tävlings träning. Har bara anmält mig till lätt fyrgång, V5. Det blir nog bra det. :)

Ni vet att jag tidigare klagade på att på sidan där man ska anmäla sig till tävlingarna (icesale) så var man tvungen att betala 50 kr extra av nägon anledning. Jag mailade till han som har sidan och undrade varför man va tvungen att betala 50 kr extra och om det skulle vara så överhuvudtaget. Svaret var att det hade blivit en fel (?!) på sidan.
Haha! Tur att det var någon som sa till då... :P
Det jag undrar nu är hur många som betalat 50 kr för mycket och vad den sidansvarige kommer göra med pengarna? Kommer han lämna tillbaka dom?


Så här snälla är våra islandshästar...

Yöta får stå helt själv...


Så här snygg är min hund när i går ut och går ;)


Kram! Jossan

Kommentarer:
Postat av: Tessan

vad roligt med t ävling!! =)



SV: Den är i linköping i år, på stenholmen :)

2012-04-03 @ 23:57:20
URL: http://thereseflodin.blogg.se/
Postat av: Hannah

Sv: vad roligt! Det är ju såklart extra roligt när det går bra! :)

2012-04-04 @ 19:13:20
URL: http://Hannahljung.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0