2012-04-28 @ 21:32:15

Första tävlingen avklarad ;)

Hej!
Ja idag har vi ju varit på tävling nästan hela dan så nu är man helt slut. Både i kroppen och huvet, kan säga att det var två ganska trötta hästar som kom hem också.
Orkar inte berätta om hela allt ihop nu så gör det imorron men jag kan ju säga att det blev en hel del fina bilder, det var fullt med snygga hästar på tävlingsplatsen :P
Inga konstigheter, hästarna skötte sig ganska bra. Vart lite små stressade när de skulle gå ifrån varann men inte så farligt. Båda två höll sig på banan i för det mesta rätt gångart ;)
Haha, ja de var så söta Atli och Stelpa. Så fort vi lastat ur dom och ställt dom i hagen på tävlingsplatsen så blev dem som magneter bland alla andra hästar, följde efter varann hela tiden och stod typ på varann...
Det blev i alla fall poäng vi var nöjda med för båda två. Det var ju första gången för alla utom Jossan :P
Så bilder och mer text kommer imorron, nu får vi se hur länge till jag orkar hålla ögongen öppna... Imorron blir det nog en hel dag i stallet eller nått, eller ja hel dag... beror väll på när vi vaknar, men har i alla fall planerat att rida ut en lugn tur på hästarna och sen bara mysa med dom i stallet tror jag.
På måndag har jag just bestämt att vi ska ut och handla :P Får se hur det blir med det men om min planering fungerar, det vill säga om alla följer min planering, så kommer det bli jätte bra ;P
Men nu måste jag sova så godnatt!
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0