2012-04-02 @ 13:58:39

Full fart!

Hej på er!
Hunden har precis torkat efter att tokatloss i snön ute. Hon är helt galen i snön! Har nog aldrig sett en hund som blir så lycklig av snö :P Tokstollan!
Nu ska jag iaf borsta henne och sen ska pappa duscha och klippa henne. På tiden säger jag bara! Hon börjar bli riktigt långhårig på nos och tassar nu. Sen e hon. Sen är hon rätt skitig på bena nu också. Tänk om hon vore vit.... Eller nej hon skulle aldrig vara vit, hon skulle vara brun! Haha ja tur e väl att hon är svart så hon inte ser så skitigt iaf :)

Jag ska försöka hinna med att rida idag också :) ska träna på att han ska stanna när jag lägger fram spöt på bogen så jag slipper ta tag i honom så mycket början ska stanna. Framför allt i galoppen då då. När jag ska sakta ner honom så brukar han dra ner huvudet och dra mig ur sadeln och det vill jag inte att han ska göra på tävlingsbanorna så nu ska jag lära honom att sakta ner när jag lägger spöt på bogen. Funkade riktigt bra på kursen. Det var Karin som gav mig tipset.

Now! Of to the grooming table!
See ya! Jossan

Bilder på när Kessie leker i snön och på när hon precis ätit grädde och hälften fastnade i skägget ;)


Kommentarer:
Postat av: Emma

Vilken fin blogg ni har!:)

2012-04-02 @ 21:11:43
URL: http://lisaochemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0