2012-04-16 @ 21:14:50

Goa gamla hästar :)

Hej!
Har varit på 4H idag med hästarna där. Och ja, de är gamla hästar det så det är inte så mycket nytt att göra med dom som med Stelpa, men jag har känt dom hela livet och lärt mig rida på dom och jag älskar de alla 3. När vi var ute och red i en hage så blev de så himla fint ljus och det var så fint där så jag var tvungen att ta kort. Så här kommer lite bilder ;)
Haha, ja när man kollar på bilderna så är det svårt att tro att de är tagna mitt i stan :P
Peter kunde inte ha nästa lektion för än i maj, men både jag och Jossan känner att vi gärna vill ha lite "hjälp" snart så imorron så ska vi ha lektion för en tjej som heter Sara. Det var hon som hade Atli på träning när Jossan provred honom och hon har ridit Stelpa också, det var hon som tipsade oss om henne, så hon känner ju båda hästarna. Det blir nog bra :)
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0