2012-04-23 @ 19:08:37

Har inte tid att va sjuk

Hej!
Nej det blev inget stall idag. Var ju inte tänkt att jag skulle åka till Stelpa men jag skulle till 4H. Men efter lunch på skolan så fick jag jätte ont i huvudet, mådde illa och det flimmrade för ena ögat, troligen migrän... Åh, jätte jobbigt, slutade i alla fall att jag fick åka hem med taxi och väl hemma hann jag inte längre än till toan innan jag spydde. Usch, inte kul.
Jag hade helt klart kunnat tänka mig att rida idag jätte fint väder här på eftermiddan och allt. Men så blev det inte. Sov två timmar sen och nu har jag vaknat. Men jag har inte tid med det här, jag har inte tid att vara sjuk men antagligen så var det därför jag fick migränen, eftersom jag är så stressad. Märker det dock inte själv men jag får höra det ofta.
Har t.ex. ett franskaprov imorron som jag borde plugga till men böckerna blev kvar på skolan. Teknikprov på fredag och sen är det tävling i helgen. Ska bli kul att tävla men jag skulle ju vilja rida Stelpa lite innan också.
Nej, usch vad jobbigt allt blir. Känner att jag kommer misslyckas totalt på franskan och i tekniken vet jag knappt vad vi ska läsa...
Vi får se om jag är hemma imorron, har fortfarande ont i huvet men när det har gått över så brukar det vara över ju... Tror i alla fall att jag kan komma ut till Stelpa på onsdag, fast lillasyster fyller år då så det kanske får bli en snabbis igen, och det löste sig med 4H.
Skönt när det är folk som ställer upp och tar hand om hästen när man inte kan. Så skulle jag vilja ha det med Stelpa också ibland, fast å andra sidan så känner jag ju inte annars att jag behöver en medryttar och Jossans mamma brukar ju vara så snäll och hjälpa till när hon kan.
Nu ska jag i alla fall ta det lite lugnt i kväll och försöka lägga mig tidigt.
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0