2012-04-24 @ 07:36:49

Inte så bra, men gott!

Haha, bara för att Jossan berättade om sin frukost igår så måste jag ju berätta om min idag. Jo lillasyster fyller ju år idag så det här var frukost:
Inte bästa frukosten kanske men gott var det. Glass, bananer och choklad :D
Känner mig mycket bättre idag, har bara lite ont i huvudet (men jag brukar vakna med de ganska ofta, inte så bra...) och jag ville gå till skolan men mamma tyckte jag skulle va hemma, får se om det blir något stall. Vill så gärna rida... Ahh, har inte gjort det sen i lördags!!! Men först måste jag plugga...
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Linda

Mmm godis, en annan sitter och äter hemgjorda chokladcrispies!



Sv: Ja men du ser, och jag tycker att de yngre hästarna är mycket roligare att arbeta med, dom är liksom lyhörd och vaken på ett annat sätt.

2012-04-24 @ 19:52:01
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0