2012-04-03 @ 18:08:32

Jobbat...

Hej!
Japp nu har jag kommit hem efter att ha varit på 4H och jobbat dagläger. Var där igår, då blev det 12 timmar i streck eftersom jag hade häst efter daglägret så då var jag lagom trött när jag kom hem. Idag så gick jag hem ganska direkt när jag hade slutat men jag är lika trött för det. 30 ungar är inte alltid så lätta, men det brukar gå bra faktiskt, sen är man ju inte själv. Jobbar med helgrymma människor ;P
Det var ju tänkt att jag skulle till stallet idag men det blev lite sent och krångligt så jag skulle inte hinna. Hoppas på att kunna ta igen det imorron i alla fall... Känns som om det var jätte länge sen jag var hos Stelpis.
Har väll egentligen inte jätte mycket att skriva om, har ju som sagt inte varit i stallet så därför har jag inte jätte mycket att skriva om.
Taggar inför måndag, då är det träning med laget inför sm. Ska bli så kul att åka iväg med Stelpa igen, var ett tag sen nu. Men jag måste fixa ryttarlicens också. Sen har jag lite tävlingar och grejer att anmäla mig till tror jag. Men det har Jossan bättre koll på så jag ska prata med henne ;P
Eftersom det var ett tag sen jag bloggade så har jag inte heller hunnit svara på kommentarer i fall det är någon som undrar.
Men nu ska jag sätta mig och läsa lite bloggar och äta något!
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: malin

ja, helt ok poäng. Han är så lite än så länge. Det långsiktiga målet är att kvala sm :)du då?

2012-04-03 @ 21:00:54
URL: http://malinsjolander.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0