2012-04-16 @ 12:47:00

Pojkvänn före djuren?

Hej!
Jo, vi kom in på ämnet om vilken man skulle välja först? Pojk/flickvännen eller djuren?

För mig är svaret enkelt.

Djuren!

Motiveringen är: Jag älskar mina djur och dom är endel av mig. Har jag dessutom haft dom djuren innan han/hon (eller hen kanske? :P) kom in i mitt liv så skulle jag definitivt välja djuren först! Så här enklet tycker jag att det är: Accepterar han inte mina djur så accepterar han inte endel av mig! Punkt.
För mig skulle det inte spela någon roll om han inte gillade min häst eller min hund eller min katt. Alla är en del av mitt liv och jag älskar dom högt! Om han inte kan acceptera det så älskar han inte mig.

Vad tycker ni om detta? Vem skulle ni välja först?



Kram! Jossan

Kommentarer:
Postat av: Clara

jag skulle välja (och väljer nog redan...) djuren! Pojkvännen träffade jag trots allt efter, och han är medveten om hur galen jag är i min kära isandshäst och min hund, och skulle han vara missnöjd med hur sällan jag träffar honom så är det minsann han som får följa med till stallet eller ut på hundpromenad! :)

2012-04-16 @ 23:06:30
URL: http://claraequine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0