2012-04-27 @ 10:58:47

Shiit!!!

Hallå!
Ja nu fick jag lite lätt panik typ när Julia skrev om sin kavaj... Det var sjukt länge sen jag tävlade (på riktigt) känns det som och jag kommer behöva packa massor ikväll!! :/
Usch.. Nu vill jag hem så jag kan packa för jag kommer inte hinna allt... Jag vill tvätta Atlis svans också för den är så jäkla skitig.. Åh. Jag måste borsta hästen och ha i spån i transporten och jag vill putsa min utrustning också.. Har ridit med den i regnet flera dagar nu så den ropar väl efter hjälp snart...

Aaaah! Nu blev jag jätte stressad! Kommer inte hinna... Kan ingen annan komma och vara jätte stressad så jag kan lugna mig...

Måste smörja skor och chaps också...
Jag undrar vilket träns jag ska ha och vilket bett jag ska ha...

Usch!
Kram! Jossan


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0