2012-04-10 @ 16:58:26

Stressad!!

Vi har typ jätte, jätte mycket plugg i skolan helt plötsligt?! Fast jag är mest nervös över det muntliga nationella provet... Jag har verkligen panikångest över det! USCH!! Kommer gå så jäkla dåligt!
Varför? VARFÖR måste dom plåga oss med detta i år IGEN?!?! Jag hade det ju redan förra året... Borde det inte räcka med att ha det i trean, sexan, nian och sen i sista ring eller något... Men två år på rad?! Jag går under!! :'(

Jag ska hem och rids nu även fast det är piss väder.. Jag måste lugna mina nerver en smula genom att glömma omvärlden ett tag...

Kram! Jossan


Kommentarer:
Postat av: Linda

Jag förstår att du känner dig nervös inför det muntliga, det var aldrig roligt och andra sidan behöver du nog inte oroa dig för nationella, det förstoras upp så jäkligt. Jag höll på att dö vid varje prov men så allvarligt är det inte :) Tro mig, jag lovar dig, fast det kanske du inser när du blir äldre.



Det där fixar du, inget kan hända om du inte gör så bra ifrån dig som du skulle ha önskat, men det är ingen fara herregud det fixar du. Sen jag började högskola så insåg jag vad lätt det var i gymnasiumet.

2012-04-10 @ 18:56:47
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Hannah

SV: Tack, va roligt att du tyckte de :)



Lycka till med allt plugg, jag förstår hur du känner dig. Jag har också en massa. Men det är en härlig känsla efteråt, när man har klarat något man tyckt vart jobbig och som stressat en! :)

2012-04-10 @ 21:48:47
URL: http://hannahljung.blogspot.se
Postat av: Alexandra

Sv; Haha exakt!! :)



Vilken fin blogg! :)

2012-04-11 @ 19:14:01
URL: http://alexaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0