2012-04-16 @ 23:06:37

The ugly truth...

Hallå! Ja. Ni kanske tyckte att han gick fint där i söndags men det var den ända bilden som han gick någorlunda på tyvärr.. Nu ska jag visa hur de (tydligen) mesta dels såg ut. (jag trodde att det gick bättre..)

Okej.. Nu hade jag visst tagit bort många av bilderna.. Men några finns det kvar. Det är är ändå dom lite förskönade bilderna då han gick ännu högre med huvet på vissa bilder..


Det här är alltså första rundan när han gick bra tackt mässigt och var ganska fin i handen och bar sig själv.


Och här är andra rundan. Tredje rundan har jag inte ens någon bild kvar ifrån... Men här börjar alltså travtakten komma in och jag får bära up honom ganska mycket. Även bromsa honom efter som han springer för fort.

Här är hur det såg ut i slutet på frebrura början på mars, tror jag det var.

Här är det bra mycket mer överlinje... Vad hände liksom? "/ Aja. Ska iaf träna för Sara imorgon. Då kanske vi får någon bukt på det :)

Vill bara säga hur läskigt lik han var en av sina släcktingar. Kolla!

Den här hästen hade lite mer lyft dådå men.. :P


Kram! Jossan


Kommentarer:
Postat av: Clara

hahaha galoppen och skritten är det lätta ja! Men traven...jo fy sjutton, framförallt slängtraven som Svea lyckas få till när hon ska rusa iväg... usch usch, helt omöjligt att hålla sig kvar! Men tölten då? Funkar inte den barbacka? :D

2012-04-17 @ 22:05:15
URL: http://claraequine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0