2012-04-29 @ 00:00:16

Trött? Jaa...!

Hallå!
Nu e man riktigt trött alltså.. Skönt att det är lång helg så man han sova ut lite efter det här..

Det har varit kanon väder idag! Helt underbart! Dock så fick jag huvudverk av den starka solen, och en härlig brenna i ansiktet.. ;) Nej, den har jag inget emot jag har inte precis bränt mig och jag behövde verkligen detta över ör med D-vitaminer! (visst är de det?)

Tävlandet gick bra. Jag är nöjd med honom. Vi kunde haft lite mer fokus på oss själva men det gick bra endå! Hade typ inga krav på honom och jag fick komentaren att han var lång men det skiter jag i vi red rätt gångart och på banan hela tiden! :)
Tölten var väl värst ändå... Haha! Ja det var tölt med bra mycket trav inslag men jag måste säga att jag hade kunnat starta honom bättre. Var lite slö och gjorde inte som jag borde ha gjort. Mina poäng för tölten blev: 1.0, 2.0 och 4.0. Haha.. Tror jag aldrig fått en etta förut... :P
Ändå slutade snitt poängen på: 4.3, 4.8 och 5.0!!

Traven gick bra han sköt på bra och hade en fin form tills han bestämde sig för att dra tyglarna ur händerna på mig.. Men det gjore inte så mycket :) Poäng: 6.0, 5.5 och 5.0 (tror jag)

Skritten kunde varit myycket finare! Han ville inte gå i form och var allmänt okonsentrerad och lite spänd. Ändå fick vi poängen: 5.5, 5.5 och 5.0 (tror jag.. Lappen ligger i bilden och orkar inte hämta den nu...)

Galoppen tyckte jag var jätte flott men när jag kollade på bilderna så kan jag hålla med om komentarerna om att han var lång. Jag kunde samlat honom mera. Poängen blev: 5.5, 5.0 och 5.5 (kanske..)
(jag ändrar så att det blir rätt när jag orkar hemta lappen..)

Så jag var jätte nöjd med honom ändå! Det var ju ändå första gången och jag tyckte att han skötte sig jätte fint :)




Inte världens vackraste...

Men kolla svävet här?!

Min innerskänkel klibbade fast i den ny smorda sadeln fler gånger under galoppen så jag blev tvyngen att "lyfta" fram den igen. Här har skänkeln hamnat konstigt igen..

Nu ska jag sova!!

Gonatt! Jossan

Kommentarer:
Postat av: Linda

Men jag tycker du ska vara väldigt nöjd ja! Ser ju jättefint ut.



Sv: Ja hon har blivit riktigt snygg nu, är så lycklig tjoho är som ett litet barn nu mer, är helt tokig haha

2012-04-29 @ 22:07:30
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0