2012-04-15 @ 21:46:09

Mer bilder!

Hej!
Mamma hade framkallat lite bilder idag så jag tänkte lägga upp dom. Det är faktiskt bara bilder när de "små" barnen rider, småsystrar och deras kompisar vill säga ;P Idag fick Jossans lillasyster och hennes kompis rida hästarna lite på banan innan mig och Jossan. Atli skötte sig bra och både travade och galopperade. Stelpa däremot hade inte en ända ren gångart och bara sprang så de tyckte inte hon var lika rolig att rida... Men det förstår jag, det är svårt att hitta knapparna på den hästen, speciellt när hon inte vill...
Här kommer i alla fall bilderna ;)
Dessa är tagna för ganska länge sen när jag hade lektion för min lillasyster :)

Och de här är från idag när vi hade lektion ;)
Som sagt så var Stelpa inte så rolig så hon stod mest still, men Atli var det bra fart i för båda två :)

Sen knäppte mamma visst lite kort på Jossans hund Kessie också, jag är ingen expert på hundar men jag tycker hon ser väldigt stolt ut i sina kläder :P

Ja det var lite mer provsmak på bilderna vi tagit, Jossan har ju redan skrivit om hur det gick för oss och visat lite bilder från när vi red. Och jag kan inte annat än att hålla med henne, Stelpa gick som en klocka, helt amazing!!! Atli tyckte jag inte heller gick dåligt, han är så himla häftig när han kommer där i ökad trav eller galopp. Helt sjukt, jag kan inte vänja mig hur många gånger jag än sätt det, och jag kan säga att jag såg det idag också ;)
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Clara

Wow, vad skäcken (stelpa?) liknar Svea som jag rider! Blev helt förvånad först när jag såg henne, och det krävdes minsann en extra titt innan jag såg att det minsann var en annan häst haha!

2012-04-16 @ 23:08:42
URL: http://claraequine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0