2012-04-27 @ 07:33:54

Lite sent men...

Godmorgon!
Ja idag ska vi till stallet och jag tror vi rider ut en sväng. Tror det var så min planering såg ut och jag tror att jag har hållt den ganska bra :)
I vilket fall som helst så är vädret lite konstigt. Eller det är ju jätte fint och varmt med massa sol och allt men sen är det blött på marken... Hoppas i alla fall att det inte blir mer regn förän efter valborg i alla fall :)
Jag sover över hos Jossa i kväll så går allt mycket lättare, istället för att jag ska kliva upp ännu tidigare för att åka till stallet osv. Nu taggar vi tävling! Men först teknikprov...
Provade min kavaj igår och ja... jag känner mig lite obekäm i den... Den är lite för stor (inte köpt till mig) och så har jag aldrig haft den förut så det är nog det men vi får se hur det går imorron ;)
Hoppas att ni också får en bra fredag alla läsare! :D
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0