2012-04-12 @ 16:30:00

Vågar man tro det?

Vågar man tro att det är vår nu? :O
Jag ångarar såå att jag inte tog med mig kameran! Solen är framme och det var till och med varmt ute! Jag hade bara på mig ett par mjukis braller, en t-shirt, en tjocktröja och en regnjacka. Jag svettades innan jag hade gått hälften av vägen?! Underbart!
Såg dessutom tussilago, vide och BLÅSIPPOR!! :O  Hunden har nog lite vår känslor också för hon var överallt! Haha! Som hon sprang! :)

På tal om vårkännslor så har Atli en hel del av sånt! Han är på stona helatiden och springer runt och skuttar! :P Han fick nog lite överskotts energi efter vilan där ;)

Har inga bilder från idag tyvärr men ni kan få lite andra blommbilder och lite känsla av sommar :)









Bilden nedan är min favoritbild :) Tycker den e häftig.








Kram! Jossan

Kommentarer:
Postat av: Stina

Sv Julia: haha lite gulligt ;) Jag skulle köpa det i sundsvall men det var slut och dom skulle inte få in fler så jag är glad att jag hittade :) Tack så jättemycket! Jag gillar henne jättemycket, hon är perfekt! ;) Vet du hur det är med 1a och 2a klass på stona? Är det bort taget? Annars vad är poängen man ska ha? :)

2012-04-12 @ 18:43:23
URL: http://stinabackerholm.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh det låter ju underbart:) Vi hade också hemskt vackert och varmt idag, snälla låt det vara så nu!



Sv: Jo men så är det nog, när hon går rätt så blir det såklart skönare :)



Hur gick det på nationella provet?

2012-04-12 @ 20:27:12
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Fina bilder! :')



Sv: Mina hundar är spanska vattenhundar (perro de aqua espanol). Hehe oj, det skulle jag inte orka sköta tror jag.. :P Tack! :)

2012-04-13 @ 10:49:15
URL: http://alexaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0