2012-04-23 @ 22:05:00

Varför?!

Hallå på er!
Det var jätte fint väderute idag och solen var framme och grejer. Var verkligen jätte sugen på att rida men det kunde jag inte eftersom jag känner att Atli verkligen behövde vila idag efter går dagens hjärngympa!

Vaför ska det vara så fint väder när man inte ska rida för? Det är otroigt irriterande..
Men var ute med hunden och filosoferade istället i det fina vädret.

Sen har jag skrivit lite tidsinställda inlägg och så. Så jag har tagit det lugnt.

Har hörförståelse nationella i svenska imorgon men e inte så jätte stressad eftersom jag fått en timma extra på mig att göra det eftersom jag läser så långsamt. :)

Sen har jag nationella skriftliga i svenska på torsdag och då har jag också en timma extra på mig! Sköönt!

Sen har jag andra delen av det muntliga historia förhöret på fredag och glosor i spanska tills på torsdag och sen ska jag läsa en engelska bok också.. Oj vad mycket.. Ändå känner jag mig inte stressad över något förutom engelska boken...

Ja, Jag har inte så mycket mer roligt att tillägga så nu ska jag läsa innan jag går och lägger mig.

Denna bok ska läsas:


Gonatt kram! Jossan

Kommentarer:
Postat av: Tessan

Sv; Hos sin andra ägare :) Peter, mitt ex!



2012-04-23 @ 22:30:58
URL: http://thereseflodin.blogg.se/
Postat av: Clara & Svea på Kulla Gunnarstorp

sv (Julia): hm det kan ju också stämma faktiskt! Men jag tror att jag ska börja med att träna in andra kommandon, hon är lite respektlös just nu, springer på en och vägrar stå still och lite annat, men när vi fått bukt med det kan det ju faktiskt vara en bra idé att träna in hälsa så att hon bara har det på kommando :3

2012-04-24 @ 08:14:42
URL: http://claraequine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0