2012-04-25 @ 12:14:00

Veckans Saluhäst!

OBS! Om ägaren/ nya ägaren inte vill att hästen ska synas på denna sida, skicka ett mail eller kommentera så tar jag bort den på en gång!

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=602707

 

Citat från annonsen:

Inriden med mycket stora, luftiga steg med rejält lyft i både tölt och trav som han visar även i hagen.
Den här killen var en mycket lovande hingst men efter en transportolycka i höstas kan vi nu konstatera han skadat sig så han inte är ridhäst mer.

Jag fastnade helt för fägren och zebraränderna på benen. Han ser så fin ut, blev lite ledsen när jag läste i annonsen att han kanske måste avlivas men om det är det bästa för hästan så... I alla fall så ser han ju jätte fin ut i kroppen också (haha, han är ju hingst...) och snäll. Det står dock att han har ganska mycket "hormoner" men återigen, han är hingst. Jag hade i alla fall köpt honom om jag hade möjlighet.

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=602707

OBS!
Om ägaren/ nya ägaren inte vill att hästen ska synas på denna sida, skicka ett mail eller kommentera så tar jag bort den på en gång!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0