2012-08-17 @ 23:50:49

Deppar lite...

Hinner inte skriva så mycket för jag borde se till att gå och lägga mig så att jag kan komma upp imorron.
 
Men har inte så mycket att säga om dagen. Skola idag igen, rätt okej... Sen stallet, fungerade inte alls för mig och Stelpa idag. Så efter halva ridturen bytte jag och Jossan häst. Vet inte vad det är men Stelpa har verkligen inget eget driv längre, hon måste ha Atli framför sig. Och jag och också tappat drivet. Känner mig allmänt nere och trött idag. Hittar inget att verkligen se som kul och se fram emot i ridningen just nu...
Men men, drivet kommer väll tillbaka och likaså målet. Just nu har vi bara tagit några steg tillbaka, men vi har varit där så kan väll komma dit igen.
 
Men anledningen till att jag ska upp tidigt imorron är ju att vi ska rida lektion. Hoppas att det hjälper. Det är i alla fall tidigt på morgonen så måste gå upp senast halv 7 :/
 
Japp hela jag är lite deppig just nu, lika så dagens låt:
Haft den på hjärnan hela dan och kan inte bestämma mig för om jag gillar den på riktigt eller inte...
 
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Frida

Det är svårt när motivationen försvinner, hoppas det hjälper med en lektion :)

Svar: Haha, tack! :) Jag har tagit hand om en del eksemhästar, så då får man lära sig. Sen tycker jag det är roligt att höra med andra vad de gör och tycker så man lär sig alltid något nytt varje sommar :) Jag har Leovet bio-skin oil som jag skrev, kanske var otydlig med vad det var för något :) Ett väldigt fett oljeaktigt kladd som han får i man och svans, brukar bli ungefär en gång i veckan och efter behov där emellan :) Mellan täcket och huvan blir det en lite mellanrum där det torkar snabbare, och det är det enda ställen han har kliat ner manen och har lite skorv, så det är bevis på att täcket verkligen hjälper :)

2012-08-18 @ 11:21:35
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0