2012-08-12 @ 23:20:20

Det var en månad sen!!

Idag red jag äntligen Atli för första gången på en månad! Herre jösses va tiden har gått fort!
Han var otroligt pigg och jag kom på mig själv med att jag helt glömt hur man gör för att få honom att tölta! Jag kommer verkligen inte ihåg! Jag fattar inte hur jag har glömt det!?
Men men efter er pass på banan så kanske jag kommer ihåg.
Han var inte särskilt lättsam idag heller. Han hade energi för tusen och sprang mest hela tiden. När jag gjorde mina försök att samla honom så blev han näst bara spänd. Det var någon gång som det gick riktigt bra men sen var det mest springit.  Men men han kunde även springa i ren tölt så det är ju bra på ett sätt! Haha! Han töltar verkligen jätte mycket nu! Han la sig till och med i typ pass/grisepass en gång sen vart det korsgalopp och allt var bara konstigt! Jag typ hängde i munnen på honom och han skulle bara fram fram fram! Det fans banne mig ingen broms idag!
 Jaja det gjorde inte mig så mycket att det inte gick bra. Jag va bara glad över att sitta på hans rygg igen!
 
Jag vet inte om vi ska rida hästarna imorgon men vi ska iaf tvätta dom! Dom är hur skitiga som helst båda två!
 
Sen så var jag på lag träff idag! Jag ska vara med i en lag-tävling som klubben Freyfaxi arrangerar! Det visade sig att ehadde hoppat av så jag frågade Julia om hon ville hoppa in och det ville hon! Så nu ska vi fixa pirat kläder åt henne eftersom man ska vara utklädd på denna tävling! Det kommer bli hur kul som helst! (hur stavar helst?!)
Hoppas bloggen funkar tills dess så ni kan få se hur vi ser ut då!
(tror förresten att dom håller på att fixa problemet som vi har! Tummen upp för det!)
 
Kram! Jossan

Kommentarer:
Postat av: Clara

hur kommer det sig att du inte ridit honom på en månad? har han haft vila? :)

2012-08-13 @ 14:23:57
URL: http://tvistirni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0