2012-08-25 @ 16:48:58

En vecka till tävlingen!!!

Nu ska jag ut till stallet och longera Stelpa hade jag tänkt. Ska kanske testa vårat longersystem och träna lite kavaletti. Ska få med mig kameran ut också och så får vi se om jag får någon kameraman eller om jag får fixa det själv.
 
Igår efter det perfekta ridpasset så åkte jag iväg på tjejkväll med tjejerna i klassen, mysigt ;) Och imorse så böev jag hämtad där ifrån och så har jag hunnit vaccinera mig och varit på 4H. Har varit en riktigt bra start på helgen faktiskt och tror att den kommer bli bättre.
Sen är det ju bara en vecka kvar tills tävlingen och jag och Jossan har massor att fixa och det kommer bli jätte kul!
 
Kan skriva en liten veckopalnering här:
Söndag: Rida Stelpa på förmiddagen och sen så till 4H.
Måndag: Skola och direkt efter det så ska det fixas inför tävlingen, fixa flagga, sista detaljerna på kläderna, putsas...
Tisdag: Skola och sen rida Stelpa.
Onsdag: Skola och sen rida Stelpa.
Torsdag: Skola och sen rida Stelpa.
Fredag: Skola sen ut till Jossan där vi ska baka och packa osv... sen sova där tills dan efter.
Lördag: TÄVLING :D
Söndag: TÄVLING :D
 
Så ser veckan ut, blir säkert endel ändringar och ska hinna prova lite kläder tills tävlingen också så det ska klämmas in nånstans också ;) Men det blir kul!
Nu ska jag snart åka men ska försöka visa lite bilder och uppdatera igen ikväll ;)
 
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0