2012-08-03 @ 15:28:49

Handlat hela dagen :D

Ja hela förmiddan gick åt till att handla. Jag handlade bara en väska för stövlarna men var med som smakråd åt lillasyster också som skulle handla lite mer.
Kollade lite på bett också, skulle vilja köpa något annat än tredelat till Stelpa. Nu har jag två tredelade på henne och ett rakt. Ett sweat iron och ett med parerstänger men skulle vilja ha något helt annorlunda. Har fungerat på ett tvådelat, men är inte helt säker. Hittade även ett med tungfrihet som jag tror hon skulle kunna gilla. Men vi får se, köpte inget nu ska kolla på bett om jag åker på NM. Åker jag på NM så ska jag kolla efter ett balansspö, spöet jag har fungerar bra men nu har det blivit ganska slitet och ska jag köpa ett nytt så vill jag ha ett balansspö för de e så sköna att rida med.
 
Blir nog inget stall eller jogga idag. Jag känner mig sjuk och är allmänt trött, sen är det åska här också så känner inte för att ge mig ut och göra nånting överhuvudtaget. Sen har jag endel grejer som ska fixas här hemma också. Stelpa har ju ändå fått sin motion den här veckan så för henne gör det inget.
 
Hoppas ni läsare har en bra dag i alla fall och bättre väder än vad vi har...
Lite natur bilder tagna av Jossan ;)
 
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0