2012-08-01 @ 22:50:36

Imorgon kl 7 åker jag igen!

Jag hade tänkt skriva några tidsinställda men tiden räcker aldrig till nu för tiden!!

Imorgon åker jag som sagt igen. Jag känner faktiskt inte alls för att åka... Nu vill jag vara hemma och rida Atli... Men men.
Jag kommer bli borta i yttligare en och en halv vecka för precis när jag kommer hem så ska jag åka till gotland och träffa ,min ex prins, Kraflar ;)
Det är blandade känslor inför det med.. Det kommer att bli sååå kul att träffa honom igen men sååå jobbigt att lämna honom en gång till... Han kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta <3

Sen så kommer det bli liseberg två dagar också! Kul kul!
Så jag kommer nog komma hem med massor av bilder! :P
 
Om ni vill haner live uppdatering så får ni följa mig på instagram!
@kessiee

Vi hörs om en och en halv vecka!
Kram! Jossan

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0