2012-08-10 @ 09:47:08

Julia + teknik = fungerar inte...

Hej, hej!
 
Ja idag ska jag äntligen ut till stallet. Har så tråkigt här hemma så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Men idag ska jag försöka hålla igång. Har lite att fixa här hemma, sen ska Kessie få gå till "hundparken" igen och så ska jag ut till stallet.
Stelpa ska få på bootsen och så ska vi träna lite på vägen, och om Stelpa inte är alltför jobbig så ska jag jogga med Atli hade jag tänkt... får se hur det går.
 
Men stallet blir inte för än ikväll så ska fixa här hemma först.
Och ja jag kan ju säga det, bloggen kommer antagligen flyttas. Eftersom blogg.se inte fungerar ordentligt för någon av oss så ska vi testa nått annat blogghotell. Har inte bestämt oss helt än och det kommer ju ta ett tag innan vi kan flytta bloggen men antagligen så kommer den flyttas.
Men vi kommer ju säga till osv så att ni som vill kan fortsätta läsa om oss på den andra bloggen ;)
Hoppas ni vill det! :)
 
Och ja jag vet inte om det är något med mig och teknik just nu, men min mobil har också helt plötsligt lagt av. Skulle inte förvåna mig om det är batteriet som är slut för det är en X år gammal mobil, ni vet en sån med knappar :P Men känner mig lite handikappad utan den... Haha :P
 
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0