2012-08-16 @ 14:41:11

Lag-tävlingen!

En del kanske vet om det men jag och Julia ska vara med i freyfaxis lag-tävling om typ tre veckor!
Det ska bli super kul att tävla igen men något som kommer bli ännu roligare är att man ska klä ut sig till den här tävlingen! Jag är taggad till tusen på det! Haha!
Vårt lag har kört på Pirets of the Caribbean/pirat-tema och det kommer bli helt Awesome! Jag ska vara Jack Sparrow! Åh jag längtar verkligen!
Jag är ett sjukt stort Jack Sparrow fan! Han är helt klart den bästa karaktären av alla karaktärer! Och Jonny Depp är helt klart den bästa skådespelaren jag vet. Han gör dom mest konstigaste rollerna men han gör dom bra!
Jag skulle verkligen kunna se Pirets of the Caribbean filmerna hur många gånger som helst om och om igen! dom och Trassel är dom bästa komedi/drama/action filmerna någonsin!
Haha! Ja, ni kan ju förstå att jag är hur glad som helst över att få klä ut mig till Jack! Det roliga är att ju börjar allt falla på plats också! Jag har snart hela min utklädnad ;) Farmor ska bara sy klart västen och kappan och sen ska jag beställa skägget och fixa skorna!
Det kommer bli så himla roligt!
Julia kom in i laget lite sent så hon har inte hunnit så långt i sitt kostym samlande men hon ska vara Elizabeth Swann :) Hon kommer vara the pirate style av Elizabeth.
Vi kommer Lätt vinna bästa-kostym-priset! :D
 
Kram! Jossan

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0