2012-08-08 @ 08:09:11

Morgontankar

Godmorgon!
 
Gick upp 7 idag för att gå med hunden så jag är redan vaken ;) Ska till stallet någon gång idag också, tror det blir tömkörning för båda hästarna idag. Sen har jag inte jätte mycket inplanerat, kanske ska iväg och handla lite kläder för presentkorten jag har fått.
Men nu är det inte långt kvar, pappa är lärare och han börjar jobba idag, om en vecka börjar skolan. Ärligt talat så ser jag inte fram emot det speciellt mycket. Visst ska det bli kul att träffa alla kompisar igen men jag vill inte börja 8:an och få betyg. Inte för att jag har det svårt i skolan men jag känner bara att nu är det verkligen allvar om två år ska jag börja gymnasiumet och jag har ingen aning om vad jag vill gå eller göra när jag blir stor.
Men jag har två år på mig att komma på nått och än så länge är det sommarlov så kan ju njuta av det några dagar till :P
 
See you later, kram Julia!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0