2012-08-25 @ 09:48:00

Så ser min sida ut!

Tänkte ge er en blick in i vårat stall eller snarare sadelkammare! Jag har precis ändrat om lite där inne nämligen ;)
Så här ser min sida ut! Japp! Vi är ju bara tre stycken i stallet så jag har tagit mig en hel sida med grejer. Vet inte om det uppskattas av gårdsägaren men självklart så kommer jag ju flytta på mig om någon annan kommer till vårat stall.
Men iaf! Så har jag nu ett träns på varje krok! Nöjd tjej helt klart!
Här är Julias och grannens sida... Jag vet lite orättvist...
Min sida :) Och som ni ser har jag 6 st träns hållare men användet en till hjälm hållare och den andra till tömmhållare så.. Jah behöver faktist dom också...
Sen här är mina grejer som är under mina hängande grejer! Va tycker ni? Har jag endå inte ganska bra ordning på allt? ;)
 
Kram! Jossan

Kommentarer:
Postat av: Linda

Kanon ordning ;) Visst är det bra mycket roligare att städa i stallet än hemma ;)?

Sv: Ja nu ska vi se om jag kan förklara bra här. När jag köpte Fifa hann jag bara träna på svänga, stanna, söka sig lite neråt och hade börjat töltsätta henne, men inget mer, fanns ju ingen trav, och galopp fanns bara lite i uppförsbackar.

Sen blev hon "skadad" stod typ i ett år.

Sen i våras fick jag börja rida henne igen och därifrån till idag är fyra månader :) Började nästan rida henne igen från grunden och fram till idag, man kan säga att hon gått från en ganska grön grund till där hon är idag på fyra månader :) Det är bra gjort tycker jag, Lina min tränare är lika paff som en annan, oftast brukar varje steg ta flera månader men för Fifa kan det bara ta några dagar någon vecka/veckor beroende på vad det är :) Wohoo superhästen! Haha ne men hon är inte lätt att rida, inte alls hua och vi kommer ju också i blaha svackor som alla andra.

Okej så nu kan han tölta rent på oavbrutna sträckor:)? Det är bara du som vill ha en värre tölt? Eller fattade jag fel?

2012-08-25 @ 10:04:59
URL: http://www.mittangsull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0