2012-08-31 @ 13:25:01

Skoldagen idag...

Tjenare!
 
Ja, jag har inte haft en bra start på dagen precis... Eller ja, det började bli jobbigt redan igår. Har en grej jag måste fixa i helgen och då kommer jag ju ha lagom mycket tid. Sen är det massa grejer som jag skulle behöva vara med på och fixa men jag hoppas jag hunnit fixa allt redan och att de kan klara sig utan mig för jag kommer ju vara borta.
Idag så skulle vi ha idrottsdag med skolan. Det ska regna hela dagen och än så länge har det gjort det. Båda min regnjackor var "upptagna". Kul tänkte jag, vara ute i jeansjacka hela dan... Lyckades efter lite om och men hitta en buss jag kunde ta och lite mat att ta med sig. När jag kliver av bussen så får jag ett sms från min kompis om att det är inställt och att vi ska till skolan istället, detta var alltså en kvart innan vi skulle börja.
Jag kliver av bussen och möter lite fler från klassen som också ska till skolan. Så i det ganska så ordentliga regnet går vi ca 25 min för att komma till skolan.
Kommer till skolan där de ropar upp alla sen får vi kolla på en film äta matsäcken och sen gå hem. Det kändes lite värdelöst att va i skolan faktiskt och lite jobbigt att de kom ut med info så sent... Men vi hoppas att det börjar gå bättre nu då ;) Efter regn kommer sol eller vad man säger...
 
Nu ska jag i alla fall fixa mig och lite grejer sen ska vi leta svart hårfärg åt Jossan och sen är det ut till stallet ;)
Ja det var min dag idag, hoppas det går bättre för er andra.
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0