2012-08-13 @ 15:58:24

Uppdatering!

Nu känns det som om det var länge sen jag skrev här. Men jag har gjort mycket och försökt ta vara på de sista dagarna sommarlov. Känner bara lite panik inför skolstarten...
 
I alla fall, igår kom Jossan hem för att äntligen stanna hemma :P Vi red ut en sväng på hästarna och båda två var helt galet pigga. Två energipaket som bara ville springa.
Stelpa gick rätt så bra emellanåt, energin var det inget fel på men traven blev svår när hon var så stressad. Men det gick ändå helt okej.
Sen åkte jag till 4H och var där till kl sent... Men kul var det ;)
 
Idag har jag varit på 4H och ridit och ska snart vidare till stallet. Håller på och letar kläder till tävlingen jag och Jossan ska på, haha har lite ideer :P  Idag kanske vi ska bada hästarna om vi hinner och så får vi se vad som mer blir gjort ;) Ska sova hos Jossan tills imorron eftersom hovslagaren kommer vid 11 då.
 
Gyda tävlingen är tyvärr full så där kommer varken jag eller Jossan att vara men som sagt så är det ju en lag-tävling helgen efter som vi ska på. Haha, de e snabba puckar nu ;) Men kul blir det :D
 
Annars har jag inte så mycket att säga, det är typ det som har hänt dessa dagar ;) Ska ta med mig kameran till Jossan så kanske vi tar lite bilder ;) Får se om det går att få upp dom på den här bloggen innan vi hinner skaffa en ny... Än så länge kan vi inte lägga in bilder alls...
 
Kram Julia
 

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0