2012-12-01 @ 12:06:32

Glooben!!

Jajamensan! Igår var jag på Globen horse show och såg familjematinén! (Tror jag att det var)
Riktigt fartfylld show igår måste jag säga! Fransmän verkar vara lite galna måste jag säga! För Frankrike var kvällens tema i år :)

Jag hann typ inte kolla runt alls i butikerna :( jag hann bara ta ett varv!
Men tur är väl då jag jag ska dit imorgon också!! Jag är suuper taggad eftersom då jag jag och mamma kolla på dressyr küren! Kommer att bli riktigt roligt och jag ska ta bilder och ni kommer få se de bästa av dem här.
Imorgon ska jag också kolla igenom alla butiker som finns där! För då lär jag ha tid med det. Det som är lite jobbigt är dock att jag inte har så mycket pengar att röra mig på.. Så det får bli att snåla vilket inte kommer att bli ett problem eftersom jag insåg igår att jag banne mig har allt jag behöver till hästkraken...
Jätte, jätte tråkigt enligt mig.. :(
Men jag får väl köpa något åt mig själv istället då.
Är lite sugen på ett par stövlar men dom är ju så jäkla dyra!

Köpte iaf en kingsland tröja igår från Börjes! Den skulle egentligen kostat 600kr men jag köpte det för 295kr!! Nöjd tjej kan jag ju säga!
Lite fodrad långärmad tröja. Kommer bli perfekt att ha under kavajen när det är lite kallare ute!

/Jossan

Och här är den!


Kommentarer:
Postat av: rebecca

Enkel och snygg!!!

2012-12-02 @ 18:31:27
URL: http://rebeccamj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0