2012-12-03 @ 08:45:00

Jaaa!!

Gissssa! Vad jag har fååååt!!! :D :D :D :D
 
Jo, en Erik Le Trixerant gjord!!!
 
Gissa om jag är glaad?? 
Har en lyckligthets kännsla som verkligen sitter i ändå ifrån igår!! Kommer bli så jäkla spännande att testa den! Jag hoppas för hel mitt hjärta att den är värd pengarna och att den funkar!
 
Kan dessutom tillägga att den inte kom i fel tid! Atli har helt plöttsligt varit lite tjurig när man ska dra åt sadelgjorden... :( Vet inte varför heller!
 
Så nu blir det spännande! Kan denna sadel gjord utföra mirakel eller inte?
 
Ska dock inte rida idag så det får nog vänta tills imorgon då jag ska ha lektion (!) by the way. Måste komma tillbaka till de vanliga rid-rutinerna nu.
 
Men nuu är jag taggggad på at rida!!
 
Jossan

Kommentarer:
Postat av: rebecca

haha vad bra!! :D hoppas du blir nöjd!

sv:
Tack!! :)

Ja haha, jag måste varit blind när jag läste det första gången;) men tack ändå haha! Ska du dit? :D

2012-12-03 @ 09:51:52
URL: http://rebeccamj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0