2012-12-27 @ 17:18:10

Lite grejer jag inte sagt

Tvärr så får ni ingen film, hade tänkt visa det men mitt iMovie kolapsade... Jaja bilder får ni i alla fall.

Ja för i tisdags var det ingen vanlig dag. För det första så var det strömavbrått i hela byn 5-6 timmar så belysningen i stallet fick vi lösa på eget vis. Såhär:
Man tager vad man haver.
 
Och sen när vi kommer in efter att ha fodrat hästarna så ser vi en mus som sitter bland reflexerna på glovet. Båda sätter sig och kollar på den men musen verkar inte märka oss, den brydde sig i alla fall inte. Vi försökte mata den med lite havre och så kröp den upp och satta sig i Jossans händer. Där satt den och mumsade tills vi inte orkade hålla den längre och satte ner den. Haha den var jätte söt och verkade nästan vara helt tam. Albert heter den, det döpte vi den till när vi såg den en gång förut och nu vet vi att han bor under huset också. Vi trodde han var sjuk först eftersom man fick plocka upp den men den var hur pigg som helst när vi satte ner den. Fast när den satt i Jossans händer så typ halvsov den ibland.
Haha, konstig och orädd mus :P
 
Juste jag har ju glömt att säga det men jag ska också vara med på Vintermästerskapen, om våran klass startar... det är inte så många anmälda. Någon mer som ska dit? :)
 
Kram

Kommentarer:
Postat av: rebecca

Jaa jag ska, om jag inte redan har sagt det ;)

2012-12-28 @ 17:26:31
URL: http://rebeccamj.bloggplatsen.se
Postat av: Frida

Vi brukar hitta döda möss i vattenhinkarna, men en verkar fortfarande leva iaf, söta är dom också :) Om jag är ledig när det är åker jag kanske dit med kameran.

2012-12-28 @ 22:42:19
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0