2012-12-04 @ 11:51:00

Shopping i Globen!

Ja det var himlans många affärer där i år, fler än det brukar vara kändes det som.
Det fanns mycket fint att kolla på och jag skulle kunnat gå runt där mycket längre men det hann vi inte men endel hann jag kolla på och två saker köpte jag. Det blev en mössa och ett gäng Magic Brushes. 
 
I år så var ju allt på samma våning så det blev ännu svårare att hitta för man kunde inte gå upp en trappa och få lite översikt. Sen var det ju väldigt kallt att gå dit för även om man tog "innervägen" så var det svinkallt för det vara bara en gång gjord av tält... Men, men det var den lilla dissen. Nu till överraskningen jag fick.
 
Det är ju egentligen en julklapp men jag behöver den nu så mamma och pappa gav mig den när jag kom hem.
En ny pannlampa! Helt underbart, den här är mycket bättre än min gamla så nu kommer vi se helt ordentligt och alla kommer se oss. Perfa! Tack igen mamma och pappa!
Den är egentligen gjord för att man ska cykla med den men tror den kommer fungera super i stallet också. Har precis pusslat ihop den och idag ska jag inviga den ;)
 
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0