2012-12-27 @ 15:15:11

Slapp dag

Idag så vilar Stelpa. Det här får bli dagen på lovet då jag tar det lugnt och bara är hemma. Har klätt mig i mjukiskläder och bänkat mig i soffan. En dag kan jag nog hålla mig här även fast det kryper i benen på mig.
Sitter och kollar på gamla inlägg här på bloggen. Haha, vad mycket minnen som kommer tillbaka. Både bra och dåliga men jag måste säga att jag kommer ihåg de bra minnena mycket bättre än de dåliga. Och när man ser på det i det stora hela så verkar vi faktiskt ha väldigt roligt, vi har väldigt roligt.
 
Imorgon ska Stelpa få leka körhäst igen. Haha nej inte riktigt, men mina kusiner ska följa med ut till stallet och så ska de få tolka med Stelpa. Tror det kommer blir kul, Stelpa gillar ju att tolka och är rätt duktig på det. Funderar starkt på att köra in henne i sommar om jag kan hitta något att köra med. Skulle vara riktigt kul att kunna köra henne också.
Vi får se, det kanske kommer folk på besök i stallet i helgen också mer om det senare. Nu ska jag fortsätta brainstorma bloggen. Ha det bra och uppdatera era bloggar så att jag har något att läsa denna slappa dag :P
Hahahaha kom på att bilderna är tagna den 21:a, ja hästarna verkar ju verkligen rädd för att jorden ska gå under :P
 
Kram

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0