2012-12-20 @ 09:46:40

Vilken ridmusik?

Hej!
 
Ja nu tänkte jag ställa en liten fråga här. När ni rider till musik, om ni gör det i vanliga fall eller på tävling så, vilken  sorts musik gillar ni att rida till? Har ni någon favoritlåt?
Jag tycker det finns flera stilar som passar och när jag gjort filmer där vi rider så har jag använt allt från Sean banan, Skrillex, Mohombi, Flo Rida och på musik sida här så finns det ännu mer blandat.
 
 
Lite skillnad på musik i dessa videor, men jag tycker båda passar rätt bra ändå. Vad tycker ni?
 
 

Kommentarer:
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

Jag tycker alltid det är svårt att hitta musik till filmerna, speciellt då jag nästan inte har någon musik på datorn att välja mellan...

2012-12-21 @ 22:49:07
URL: http://meistaraverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0