2012-12-17 @ 20:50:00

Vintermästerskapen here I come!

Nu har jag anmält mig till vintermästerskapen! :D
Det fick bli V5 och T8! Men vem vet om jag inte känner att vi är redo för T8 så stryker jag mig själv Ifrån den och bara kör V5 istället. Men jag tror vi kommer orka! Jag hoppas att vi kommer orka! Det får bli lite av ett mål helt enkelt. Att korka köra två varv på en ovalbanan i hyfsad tölt :)
 
Det blir iaf 26 januari och 2 mars som jag ska tävla :) kommer bli jätte roligt tror jag eftersom det är en tjej som tänker samla ihop ett helt gäng från krokarna här om kring och så ska vi liksom försöka hålla ihop lite och heja på varandra när vi rider :) Alltid roligt med lite ansikten sm man känner igen!
 
Men kommer jag få träffa någon utav er då? Nya ansikten är alltid roligt :)
 
 

Kommentarer:
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

Åh, vad roligt! Lycka till :D (Se till att hitta en fotograf också! Haha)

2012-12-17 @ 21:53:33
URL: http://www.meistaraverk.blogg.se
Postat av: rebecca

Hääärligt att du kommer och hälsar på :D

Ja jag och Nótt ska vara med i februari och mars, var dagens ryttare igår som du kanske såg ;)

Vi ska tävla V5 :D

2012-12-17 @ 22:01:55
URL: http://rebeccamj.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Sv: Oj såg en gammal kommentar hehe.

Du skriker att du använder anti-slip pad, jag vet inte vad det är men jag har anti glidpad, kanske samma sak?

Jag lägger alltid padden mot ryggen, annars funkar den inte såklart :) Och sedan vojlock/sadel över. Jag måste tvätta antiglid padden varje gång i ljummet vatten så att den blir klibbig, då funkar den bättre och förhindrar att sadeln glider fram, om jag inte tvättar av smutsen funkar den inte lika bra, är den väldigt kallt när jag lägger på den funkar den heller inte så bra, så ren och (inte kall) så funkar padden bra :)

Haha förstod du ;)

2012-12-18 @ 21:19:49
URL: http://www.mittangsull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0