2012-02-27 @ 12:43:13

Gårdagens ridtur

Hej!
Ja, jag tänkte ge er en liten utvärdering av gårdagens ridtur. Eftersom vi inte hade jätte mycket tid så tog vi med tränsen ut i hagen, tog in hästarna och borstade lite snabb. Sen hoppade vi upp barbacka och tog en mysig skogstur. Vi skrittade bara för det är ungefär det som underlaget på de flesta ställen tillåter. Båda hästarna verkade nöjda med att ta det lungt och skrittade snällt på. Atli tyckte på slutet att det blev lite långtråkigt och började med ett himla frustande... Haha, någon vill visa att han finns och har tråkigt :P
Och det här med att rida barback går bättre och bättre, ingen ramlade av idag :D Det var lite svårt att ta bilder medan vi gick eftersom de blev så suddiga men jag lyckades få några bra så här kommer dom ;)
Så grymt bra väder :D Och just  där jag tog korten så har det smält undan så där kommer jag rida på tisdag för då ska vi träna inför lördag när det är TÄVLING! Haha, jag är redan nervös :S
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Linda

Jag som tycker barbacka är så lätt, fast det klart jag red ju barbacka i ett halvår då vi inte hade nån sadel, men jag lovar vilken balans jag fick!



http://www.youtube.com/watch?v=foCfePDqvOM&list=UUPclVFP2tC8zLJCOY2UhwzQ&index=9&feature=plcp



Haha vad var det för ett litet läte på slutet ^^



Träna träna så får man en sjukt bra balans

2012-02-27 @ 15:11:53
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Linda

SV: Haha ja din pappa lät ju väldigt klok där ;)

2012-02-27 @ 21:29:16
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0