2012-02-25 @ 12:34:32

Nu mina vänner..

Ja nu behöver jag er hjälp! Min födelsedag kommer upp snart och jag hade tänkt att spendera alla mina pengar på hästen! Men vad jag behöver hjälp med är vilken färg Alti borde ha? Om ni inte har en egen åsikt så ger jag förslag nedan på vad jag tänkt. Men jag vet inte alls vad jag vill ha så om ni säger någon annan färg så är det helt okej!

Mina förslags ordning har ingen betydelse.

Förslag 1:

Rött

Kan bli lite väl stark färg och pappa tycker att det är en tjej färg. Jag tycker att det inte behöver vara an tjej färg men är rädd att det blir för stark. Däremot utstrålar den power tycker jag.

(klicka på bilden för att få den större)

Marinblå

Vet inte om jag tycker att han ska ha den här färgen heller. Jag gillar färgen i sig men den kanske försvinner lite på honom. Sen så tyvker jag kanske att den är lite väl diskret.


(klicka på bilden för att få den större)

Ljusblå

Jag tycker att den är fin men det kanske blir lite litet.. Jag vill ju få fram min snygga tävlingshäst när jag rider inte gullpojken som han är i hagen. Men jag vore ju så söt i den här färgen också.


(klicka på bilden för att få den större)

Brun

Jag gillar den här färgen också på honom men är den fin till svart sadel och träns? Jag är tveksam på det.. Men den här ger en mer vuxen känsla på något vis.


(klicka få bilden för att få den större)

Nu vill jag höra era åsikter! Vad tycker ni?

Kram! Jossan

Kommentarer:
Postat av: Antonia

Röd eller marinblå tycker jag nog passar bäst på honom..nån av dom ;)

2012-02-25 @ 12:51:38
URL: http://antoniadensjuttonde.bloggo.nu/
Postat av: Tessan

håller med föregående.. Röd eller marin ;) Det är dom färgerna jag har till mina. Älskar dom :D



Sv: Ja det är underbart nu när det blir ljusare, men leran och tiden häremellan :) Längtar såå till våren och sommaren. Underbart ska det bli!



SM, nja det tar nog några år, hur utvecklad man än tycker att han är. Jag är ju senior nu, o har därmed väldigt höga kvalpoäng :-(



Ridbyxor? ja de är de enda jag kan riktigt Rida i.. overall kan jag bara ha när jag ska ut o åka :D

2012-02-25 @ 22:56:19
URL: http://thereseflodin.blogg.se/
Postat av: Paulina

Jag tycker nog brunt :D

2012-02-26 @ 18:32:00
URL: http://fotopaulina.blogg.se/
Postat av: Emma Gustafsson

Rött! Helt klart :)

2012-02-27 @ 10:25:12
URL: http://Freyfaxi.bo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0