2012-02-12 @ 20:58:22

Smakprov...

Hej!
Ja, jag skriver ett snabbt litet inlägg (smakprov) bara så kommer Jossan med hela historien sen. Stackarn jag lämnade henne vid 3 på dan med en massa bilder och hon verkar fortfarande inte vara klar med att ladda upp dom... Haha, det går så långsamt att få upp dom på bloggen, iaf bilderna från hennes kamera för de är så "stora".
Aja, som sagt idag var det JÄTTE fint väder och tro mig, det  tyckte hästarna också. Lite... eller mycke vårkänslor :P
Jossan håller på med ett mer detaljerat inlägg med alla bilder och så, så ni får hålla till godo med lite "solbilder" från stan tagna med min mobli så länge...
Och jag hade visst lite bilder på alla morgontrötta hästar som stod/låg i hagen och sov när jag kom...
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0