2012-02-28 @ 08:15:32

Snö, igen?!?!?!

Hej!
Seriöst nu har det snöat igen! Det höll ju på att blir vår och det hade smält undan ganska bra men nu är det 5 - 10 cm snö igen! Jag som hade tänkt rida på de 100 metrarna på vägen där det inte var is... nu är det nog snö där...
Det är ju snart mars, då ska det väl bli vår? Jag längtar dit i alla fall, så att man kan ha bara ridbyxor och kofta på sig utan att frysa... Meen så blir det tydligen inte...
Vet inte hur jag ska göra med tävlingen i helgen heller, jag har ju knappt kunnat rida Stelpa i mer än skritt de senaste gångerna och det är lite struligt med ryttarlicensen som jag inte vet när den kommer... Jaja, vi får se.
Lägger in en sommarbild, det kanske hjälper :)
Blesa och Solblesa för 3 år sen tror jag...
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0