2012-02-13 @ 12:49:52

Stora och små problem...

Hej!
Jag ska inte klaga men lite problem har jag i alla fall...
Ja, igår red vi barbacka både jag och Jossan. Och jag kan säga att jag har ordentlig träningsverk idag "/ AJ, kan ju inte röra benen, och vi som har gympa idag D:
Jaja,  jag har jobbigare problem... igår så kände vi lite på Stelpa och hon har ju inte jätte mycket hull precis, inte underviktig men... Det kan ju vara anledningen eller i alla fall bidra till att hon blir så seg. Så det blir lite foderökning till henne och så ska jag prata med Peter och se vad han tycker.
Tänkte i alla fall försöka skaffa mig ett såntdär vikt-måttband från Hööks. Vet inte om det fungerar men man kan ju i alla fall se om hästen går ner eller ökar i vikt. Men nu har jag faktiskt en hel önskelista... lite tidigt eftersom jag fyller år i juli men men... Jag vill i alla fall ha:
• Lila grimskaft
• Repgrimma (lila)
• Vikt-måttband
• Boots
• Rosa reflexschabrak eller täcke
Vikt-måttbandet på Hööks (bilden är därifrån):
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Elin stjernstedt

Mått bandet är helt okej, stämmer väll inte till 100 men som sagt man har ju koll på om dom går upp och ner =D



SV: Vad kul att du gillade western ridning. Du borde verkligen testa på det :D Det är super kul :D

2012-02-14 @ 07:31:29
URL: http://northernshowhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0