2012-02-10 @ 19:12:25

Dåligt samvete "/

Hej!
Ja idag hade jag ju tänkt åka till stallet och rida ordentligt och så, och förbereda tills imorron. Men så blev det inte. Det tog lite längre tid att fixa så man kunde komma iväg än tänkt så när vi väl kommit hem och ätit mellanmål så var klockan halv 6. Då skulle jag inte hinna rida om jag åkte till stallet eftersom jag måste hem lite tidigare för jag ska ju upp tidigt imorron... Och pappa ville inte ut och åka bara för att packa om vi kunde göra det imorron så jag blev hemma.
Haha, sitter och kollar på Ice Age. De filmerna e så himla bra! Visst barnfilmer men jag tror nästan alla hittar något roligt i dem :P
Faktisk väldigt skönt att  vara hemma en fredag-kväll även fast jag inte vet vad jag ska göra... och Stelpa dör nog inte av att stå en dag till.
Men jag får så dåligt samvete i alla fall. Känns som om jag lixom inte borde ha häst om jag inte alltid har lust att åka till stallet. Men det är ju inte så, man kan ju inte alltid ha lust att åka till stallet. Ibland orkar man faktiskt inte eller har helt enkelt inte lust. Och på ett sätt så vill jag ju åka till stallet, jag hade sett fram emot att rida idag men inte i mörkret och nu när det var så kallt.
Sen har jag varit väldigt trött hela veckan... kanske för att jag varit lite småsjuk hela tiden...
Men nu måste jag skriva en pakningslista så att jag får med mig allt snabbt och smidigt imorron.
Avslutar med lite bilder på sötnosarna <33
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0