2012-02-24 @ 10:29:33

Vill ha!!!

Hej!

Trots att jag köpte en hel del häst grejer förra veckan så har jag fastnat för ett träns på Hööks. Vet inte varför, men jag har fått för mig att jag vill testa en annan nosgrimma på Stelpa. Inte för att den hon har inte fungerar, för det gör den, men jag vill bara variera lite.
Och det här tränset säljs ju med en sån nosgrimma som jag vill ha och jag tycker det är så himla fint och enkelt.
Då är bara problemet att jag har mässingsspännen på tyglarna och på tränset är de ju silvriga...  (ja, det är viktigt att det matchar:P) Hm, det blir svårt, jag vill ju inte köpa ett par helt nya tyglar bara för att jag vill byta nosgrimma. Jag kan ju köpa bara en nosgrimma, men hela det här tränset kostar nästan lika mycket som bara en nosgrimma och då får jag ju ett träns som passar ihop :D
Haha, ja... Antagligen så blir det inga tyglar men man kan ju hoppas på ett träns :)
Bild från Hööks på tränset:
Vad tycker ni? Snyggt/fult/tråkigt? Kan man ha mässingsspännen på tyglarna till detta?

Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Linda

Jag har det där svarta :) Vann det på en bloggtävling som isbitarna gjorde, rätt fint men inte det finaste jag har :D

2012-02-24 @ 19:50:43
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0