2012-01-21 @ 18:43:36

När man är söt så vill man ha godis...

Hej!

Ja idag red jag och Jossan ut på en runda (Döskallerundan). Och det gick bra för båda två tills efter första galoppen då Atli blev väldigt taggad och studsade på stället. De stack några gånger men efter endel bråkande lyckades vi lugna ner dem. Sen var det skog resten av vägen så de var tvungna att ta det lungt.

Sen när vi kom tillbaka så red vi lite i byn och det gick bra för båda två till sist. Atli töltade fint och Stelpa travade till och med i KORT TRAV I FORM!!! En liten bit bara men det kändes väldigt bra i alla fall. Sen tolkade Anna och hennes kompis lite bakom Stelpa och red lite på Atli.

Jag var på Hööks lite tidigare idag också och kollade på pannband... vill ha ett men hittade inget jag tyckte var sådär väldigt fint som passade till mitt träns. Men jag köpte reflexboots till Jossan (tidig födelsedagspresent) så nu har vi båda såna ;) Och det är ganska snyggt faktiskt.



Och lite söta bilder på hästarna



Ja... när man är söt så är det för att man vill ha godis...


Kram Julia och Jossan


Kommentarer:
Postat av: Linda

Åh gud jag gillar verkligen din pålle, så himla fin!



Sv: Ja han är jäkligt snygg alltså, kan nog bli en riktig fin ridhäst.

2012-01-21 @ 21:53:25
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Söta! :D



Skulle vara kul om ni svarade på "Dagens fråga" på min blogg, den här gången handlar det om ridhjälmar. :)

2012-01-22 @ 14:40:48
URL: http://mikaelalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0